شهرداری رشت
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
به وب سایت منطقه ۴ شهرداری رشت خوش آمدید
در دیدار رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری رشت با جمعی از هنرمندان تئاتر عنوان شد: تداوم فعالیت‌های فرهنگی سازمان در گرو یاری هنرمندان است 1400/06/16
در دیدار رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری رشت با جمعی از هنرمندان تئاتر عنوان شد: تداوم فعالیت‌های فرهنگی سازمان در گرو یاری هنرمندان است

علی محجوب، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری رشت در دیدار با جمعی از سرپرستان گروههای تئاتر رشت ، ضمن بیان پاره ای از مشکلات موجود مانند تامین منابع مالی، تغییر مدیران و تعطیلی بسیاری از برنامه ها به واسطه شیوع ویروس منحوس کرونا، افزود که این امر نباید مانع انجام وظایف سازمانی و یا تغییر نگرش‌ها در این نهاد شود.

در این جلسه، آقایان مسعود بدرطالعی، رضا حقی، مهدی یوسفی‌زاده، هادی آذرنگ، مجید کاظم زاده مژدهی، آرمین طیب نعیمی و خانم زینب شعبانی، ضمن تشکر از رئیس سازمان بابت دعوتی که داشتند، مشکلات و مسائلی که هنرمندان تئاتر در همکاری‌های گذشته‌ با سازمان داشتند را عنوان کردند.

رضا حقی، کارگردان و کارشناس تئاتر، در این نشست ضمن تشکر از این سازمان فرهنگی و هنری که در مقاطع مختلف، کمکهای خوبی به گروههای تئاتر رشت کرد، عنوان داشت که ارتقای فرهنگ شهروندی در گرو کار فرهنگی است، و گروههای تئاتر در این امر کمکهای شایانی به سازمان کردند. وی افزود: از ابتدای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری رشت، مدیران زیادی آمدند و رفتند، اما آنانی موفق‌تر بودند که دغدغه‌ی کار فرهنگی داشتند مسعود بدرطالعی از پیشکسوتان تئاتر گیلان نیز کار باکیفیت را برتر از کار کمّی دانست و از مدیر جدید سازمان خواست تا اولویت را بر کارهای کیفی قرار دهد. وی همچنین گفت: همکاری هنرمندان و سازمان، نیازمند تعامل و شناخت کافی از نیازهای همدیگر است. مژدهی، سرپرست گروه تئاتر جهش نیز همکاری متقابل گروههای نمایش و سازمان را مستلزم داشتن نظام مالی صحیح دانست و گفت: گروهها نباید بصورت برابر از کمکهای مالی سازمان برخوردار باشند، بلکه این کیفیت کار است که عدالت را معنی می‌کند. مهدی یوسفی‌زاده، از دیگر بازیگران و مدرس تئاتر نیز با بیان اینکه تئاتر تمام دغدغه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... در خود دارد گفت: شهرداری رشت فقط نباید به تئاتر خیابانی بپردازد و نمایش صحنه‌ای را هم باید جزو اولویت‌های خود قرار دهد. وی ادامه داد: زمانی شهرداری با یک پلاتو، ظرفیت اجرایی گروههای تئاتر رشت را بالا برد و حتی جشنواره‌های استانی تئاتر با کمک شهرداری برگزار می‌شد.

 
 
 
 
تعداد بازدید: 1064
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal