شهرداری منطقه دو رشت
1401/03/03 گزارش تصویری مراسم رونمایی از یادمان شهدای محله سردارجنگل رشت
گزارش تصویری مراسم رونمایی از یادمان شهدای محله سردارجنگل رشت

به گزارش واحد ارتباطات منطقه دو شهرداری رشت، مراسم رونمایی از یادمان شهدای محله سردارجنگل به همت شهرداری منطقه دو به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی رشت،اعضای هیئت امنای مسجد قائمیه و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

 

سید شمس شفیعی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: همه ما موظفیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

 

وی با قدردانی از اقدامات فرهنگی شهرداری منطقه دو در راستای محله محوری اظهار کرد: شورای اسلامی رشت به توزیع عادلانه خدمت و امکانات در محلات رشت تلاش می کند.

 

در ادامه مراسم سردار اسدالله پور از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و پدر شهید امین اصغری نیز دقایقی با ایراد سخنرانی یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و شهدای عملیات بیت المقدس برای آزادسازی خرمشهر را نیز گرامی داشتند.

 

در این مراسم کارگرنیا رییس شورا،مسعود عباس نژاد رییس کمیسیون ترافیک شورا، مهدی نوری هریس رییس کمیسیون عمران شورا، سید شمس شفیعی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا، حسن کریمی کرنق عضو شورا نیز حضور داشتند.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 1991
تلفن تماس:                  01333329745 الی 6
 دورنگار:                        01333346567
 آدرس:  رشت،خیابان امام خمینی،میدان دکتر حشمت،چله خانه، منطقه دو شهرداری رشت
پست الکترونیک:                    info@rasht.ir
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به شهرداري منطقه دو رشت ميباشد.
Powered by DorsaPortal