شهرداری رشت
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
به وب سایت منطقه ۴ شهرداری رشت خوش آمدید
آتش گرفتن خودرو پراید پس از تصادف در جاده لاکان رشت 1399/12/12
آتش گرفتن خودرو پراید پس از تصادف در جاده لاکان رشت

 
 
 

125 رشت_ به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت- حادثه آتش گرفتن خودروی پراید در ساعت 19:38 یکشنبه 10 اسفند 99 به آتش نشانان اطلاع داده شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی رشت در این باره گفت: به محض رسیدن؛ یکدستگاه خودرو که پس از برخورد با خودرو (متواری شده از محل ) و گاردریل در میانه جاده متوقف و دچار آتش سوزی شده بود مشاهده شد.

شهرام مومنی با بیان اینکه تیم عملیات نسبت به مهار آتش اقدام کردند، افزود: راننده 22 ساله که از ناحیه سر آسیب دیده بود تنها مصدوم حادثه بود که به بیمارستان انتقال یافت.

وی در ادامه به آتش گرفتن یک دستگاه خودروی سواری دیگر در ساعت 14:58 در کارگاه آهنگری اشاره داشت و افزود: علت حادثه اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه فن خودرو بوده که خوشبختانه سریعا با هوشیاری اهالی و توسط 7 دستگاه خاموش کننده دستی مهار شد.

این مسوول به دو حادثه که حوالی ساعت 11 و 12 امروز و به ترتیب در میدان فرهنگ و روبروی بیمارستان امیرالمومنین رخ داد اشاره کرد و گفت: بحمداله این دو حادثه که علت آن در دست بررسی است بدون آسیب جانی مهار شد.

مومنی رییس سازمان آتش‌نشانی رشت به اهمیت وجود کپسول آتش نشانی در خودرو تاکید داشت و گفت: شهروندان می توانند با قرار دادن یک دستگاه خاموش کننده دستی و فراگیری نحوه استفاده صحیح از آن گامی موثر در پیشگیری از گسترش آتش داشته باشند.

 همین گزارش حاکی است: در مجموع 34 آتش نشان بهمراه 15 خودروی اطفایی به محل حوادث اعزام شده بودند.


 
تعداد بازدید: 1703
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal