شهرداری رشت
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
به وب سایت منطقه ۴ شهرداری رشت خوش آمدید
برگزاری کلاس امداد و کمکهای اولیه برای آتش نشانان شهر باران  /آتش نشانی رشت 1399/07/15
برگزاری کلاس امداد و کمکهای اولیه برای آتش نشانان شهر باران /آتش نشانی رشت

 
 

125 رشت- به گزارش خبر نگار تحریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، آتش نشانان این سازمان با توجه به شغل و حرفه خاص خود همه روزه آموزش های متعدد را در گروهها مختلف و با یک برنامه از پیش تعیین شده در برنامه روزانه خود دارند تا ارایه دهنده خدماتی بهتر و با کیفیت تر به شهروندان باشند.

شهرام مومنی رئیس سازمان آتش نشانی با اشاره به اهمیت و ضرورت وجود آموزش های مداوم و مستمر برای آتش نشانان ابراز داشت: عملیات های متفاوتی به غیر از اطفاء آتش سوزی ها همچون رها سازی افراد محبوس شده در خودروهای تصادفی، غرق شدگی، رها سازی افراد محبوس شده در زیر آوار و غیره .... بر عهده آتش نشانان می باشد.

وی در ادامه افزود: بعضا در بسیاری از مواقع بواسطه شدت حوادث و جراحات وارده به مصدومین، یک آتش نشان می بایست نقش احیاگر را نیز ایفا کرده و به خوبی با تکنیک ها و فنون احیاء آشنایی کامل داشته باشد و این امر محقق نخواهد بود مگر با تکرار و آموزشهای صحیح و آزمون های مستمر که حقیقتا حرفه آتش نشانی و عملیات نجات  با حرفه پزشکی پیوستگی بسیار نزدیکی دارد.

همین گزارش حاکی است: بازآموزی آموزش در زمینه فرا‌گیری‌ کمک‌های اولیه در دو روز 14 و 15 مهر 99 برای فرماندهان و معاونین 14 ایستگاه آتش نشانی و در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
تعداد بازدید: 1543
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal